ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

اس ام اسهای عاشقانه

اگر می خوای بدونی چند تا دوستت دارم انگشتت رو بزار روی نبضت

...

دیدی؟ دوست داشتنم تمومی نداره

!

میدونى فرق تو با کبوتر چیه؟

اون از قشنگیش اسیر می شه

تو با قشنگیت اسیر می کنى

کاش کبوتری بودم، درآسمان عشق تو پرواز می کردم، در دلت لانه می کردم و در دستان زیبایت آرام می گرفتم

.

می دونی بزرگترین گناه چیه؟

رفتن تو قلب من بدون اجازه

!

حالا هم بزرگترین مجازات رو برایت در نظر گرفته ام: حبس ابد در قلب من

!

شما طبق قانون 28 ماده 5 از قوانین دوستی به حبس ابد در قلب من محکومید. آیا اعتراضی دارید؟

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

این عشق نیست که دنیا را می چرخاند. عشق چیزی است که چرخش آنرا ارزشمند می کند

خنده از لبهایم گریزد” اگر اشک از چشمهایم گریزد” اگر از گریه دریایی بسازم” اگر از خنده رویایی بسازم” لحظه ای از یاد تو دور نخواهم ماند

نقاشی تو را می کشم ولی به جای رنگ قرمز به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم ! تا از آسیب اشک هایم در امان باشد

!!!

بارون و دوست دارم هنوزچون تو رو یادم میاره

حس می کنم پیشه منی … وقتی که بارون می باره

دو نگاهی که کردمت همه عمر، نرود تا قیامت از یادم. نگاه اولین که دل بردی، نگاه آخرین که جان دادم

..

از من آزرده مشو، میروم از خانه ی تو، قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم، تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست، امر کن تا که بمیرم به خدا می میرم

..

حالا دیگه من تنهام، تنها تر از همیشه. آهنگی که مدام تو گوشم تکرار میشه فریاد مظلومانه ی جیرجیرک تنهای باغچست. صدایی که خیلی برام آشناست. چیزی شبیه در خود شکستن

..

وقتی عشقت رو از دست دادی دیگه سعی نکن به دستش بیاری ،درست مثل چینی شکسته می مونه که حتی اگه بندش هم بزنی دیگه به زیبایی گذشته نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد