ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

اس ام اس عاشقانه

نگو هرگز خدا حافظ که از تنهایی بیزارم ... ز پیش من نرو هرگز که من تنها تو را دارم

 روی خرابترین خرابه تخت جمشید می نویسم : خرابتم لوتی  

 

 اگه تنم کویره ... اگه نگام فقیره ... یه قلب پاک و ساده .... به عشق تو اسیره !  

 

 در جهان هرگز نشو مدیون احساس کسی .... تا نگردد رایگان عشقت گروگان کسی  

 

 از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسیکه دوستش دارم ؟ گفت بنویس بی تو فردایی ندارم  

 

 سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست ..... خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست  

 

 تقدیم به آنکه محبتش در خاطرم ، خاطرش در یادم و یادش دردلم زنده است  

 

 عاشقان را عشق فرمان میدهد و لوتیان را معرفت  

 

 سعی کن به آنچه دوست  داری برسی و گرنه مجبوری به آنچه رسیدی دوستش بداری  

 

 خودم : شمع .... دلم : غریب .... کوله بارم : حسرت .... گناهم : عشق .... عشق و امیدم : دیدار تو  

 

 بزرگترین ارتفاعی که باعث مرگم میشه افتادن از چشم توست   

 

 خط عشق : یعنی راهی که در آن وقتی پا گذاشتی هرچی داری ازت میگیره و داغونت میکنه!!!!  

 

 عابر شهر چشاتم دل من اهل ریا نیست .... اونی که مثل تو باشه حتی توی قصه ها نیست  

 

 تنها دارویی که دو خاصیت داره چشمای نازته که هم آروم میکنه هم داغون  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد