ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

اس ام اس عاشقانه

میدونی بی نمک ترین آدم روی زمین کیه ؟ خب تویی دیگه ، آخه عسل که نمک نداره !!  

 

 ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم ولی دیدیم هیچ چیزی تلختر از ندیدنت نیست  

 

 من الان تعمیرگاه سرکوچتونم میدونی چرا ؟ چون خرابتم !!  

 

 گر مستی چشمان سیاه تو گنا ه است ، من طالب آن مستی و خواهان گناهم  

 

 اسمتو روی کوه نوشتم خراب شد ، روی شمع نوشتم آب شد ، روی قلبم نوشتم شکست ، جمع کن خودتو با این اسمت  

 

 میدونی صفای آدمهای پابرهنه به چیه ؟ هیچ ریگی تو کفششون نیست . پا برهنتیم رفیق  

 

 دوستم بدار آنقدر که دوستت دارم ، فراموشم نکن که دوستت داشته باشم  

 

 یک شاخه گل یک دنیا مهربونی ، تقدیم به توکه هم گلی هم مهربونی  

 

وقتی کسی به دل نشست ، نشستنش مقدس است ، حتی اگر نخواهدت نفس کشیدنش بس است  

 

 صفحه ساعتم را تیره میکنم تا نبینم لحظات بی تو بودن را  

 

 کندوی باغ هستی بی تو عسل ندارد ... بی تو کتاب عشقم ضرب المثل ندارد  

 

 ما فقیران قلبمان بی کینه است ... دوستی با هرکه کردیم جای آن در سینه است  

 

 کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه هاش ، اونوقت هر یک ساعت یک بار به هم میرسیدیم  

 

 ذغال قلیونتم رفیق ! می سوزم تا بسازمت  

 

 از با تو بودن ، دل عادتی ساخت ، که هرگز بی تو بودن را باور ندارم  

 

 از دست زمانه تیر باید بخوری .... دائم غم ناگزیر باید بخوری .... صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست .... بچه تو هنوز شیر باید بخوری  

 

 دفتر نقاشی من تو شهر غم گم شده ... به کی بگم ؛ با معرفت دلم برات تنگ شده !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد