ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

اس ام اسهای عاشقانه

اگر آزاد بودم به دور دستها پرواز میکردم ? و نام تو را که زیباترین نام هاست

بر روی گلها و سبزه ها و دریاها می نوشتم

. . .

دوستی فصل قشنگی است پر از لاله سرخ ? دوستی تلفیق شعور من و توست

دوستی رنگ قشنگی است به رنگ خدا ? دوستی حس عجیبی است میان آفتاب و آب

خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا

رسیده ای، درست در نقطه آغاز هستی

. . .

بار دگر ما را کلک زد دم از یک اتفاق مشترک زد برای لحظه ای با تو شکفتن

هزاران بار قلبم را محک زد

. . .

س از مرگم بیا زیبا نگارم بیا با جمع دوستان بر مزارم سرت خم کن ببوس سنگ مزارم که

من در زیره خاک چشم انتظارم

. . .

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند

:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

...

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ، عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز

کسی محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

هر که ما را یاد کرد...ایزد مر او را یار باد ...هر که ما را خوار کرد ...از عمر برخوردار باد

...

هر که اندر راه ما خاری فکند...از دشمنی ...هر گلی کز باغ وصلش بشکفد...بی‌خار باد

...

اس ام اس های زیبا

sms haye ziba پیامک های قشنگ payamak haye ghashng

غربت را نباید در شهری غریب یا در گمشدن لحظه های آشنا جستجو کرد . هر وقت عزیزت نگاهش را به دیگری تعارف کرد تو غریبی

.............

...لبخند زن دردو موقع آسمانی و فرشته مانند است . یکی هنگامی که برای اولین بار با لبخند به معشوق می گوید دوستت دارم ودیگر هنگامی که برای اولین بار به روی نوزادش لبخند می زند

..........

امروز، اولین روز از بقیة عمر شماست، پس اگر خود را برای آینده آماده نسازید، بزودی

دوست داری بگم می خوام هر روز صبح با صدای تو بیدار بشم........بعد بفهمی با ساعتم بودم!!!!!!دوست داری بگم چرا رفتی؟؟؟؟ بعد بفهمی با برق بودم!!!!دوست داری بگم هرجا باشی پیدات می کنم..... بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم!!!!! دوست داری بگم دوستت دارم بعد فکر کنی با........نه! ایندفعه با خودت بودم

میدونی 21593 یعنی چی؟؟؟ میای ما 2 تا 1 بشیم 5 دقیقه باهم باشیم 9 ماه دیگه 3 تا بشیم؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد